sâmbătă, 3 decembrie 2011

Piese din trecut

Si nu plang pentru fostele atasamente,nu ma plang nici macar c-am aruncat cateva regrete,nici nu vreau sa fac persoanele ce mi-au compus trecutul sa regrete ca nu le mai frecventez prezentul.Acum cunoscut tipologii,aproape ca stiu de ce sa fug si langa cine pot sta.Rad de ceea ce in trecut ma lovea tare si inca ma infrupt din mirosul vechilor esecuri,savurez fiecare pas inainte cu riscul de a ma impiedica,nu ma mai tem de voci ridicate sau priviri aspre.E ciudat cum incerc sa vad o parte buna de fiecare data cand o dau in bara ,sufar de un optimism sadic ,dar cred ca el imi mentine firul de supravietuire.In drumul meu spre necunoscut ,ma mai asez adesea comod privind din perspectiva a ceea ce a fost ; si ce a fost ? nu pot incadra si nu pot numi,dar stiu ca nu s-a terminat.va continua si maine ,iar eu ma voi trezi dintr-o fictiune indusa ,aproape perfecta..ma voi trezi din ce-am visat si voi trai ,dar nu ca si cum as dormi ci ca si cum mi-as juca propriul vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu