joi, 27 octombrie 2011

D'ale vietii...

Persoanele apropiate,oamenii care ti-au dovedit de-a lungul timpului ca's capabili sa te iubeasca fara sa astepte vreo compensatie,sunt persoanele pe care ne e cel mai usor sa-i respingem si sa-i izgonim ori de cate ori simtim nevoia sa ne descarcam.Consideram ca exista prea multa substanta si incarcatura afectiva la mijloc,ca legaturile-s prea stranse ca sa nu fie acceptata si cearta de azi,dar cu timpul ,asemenea usii din povestirea in care un tanar era rugat de tatal sau sa bata in usa cate-un cui de fiecare data cand isi pierde cumpatul, sentimentele pentru "acel cineva" pentru care esti capabil sa-nchizi ochii,se vor descompune si-n urma vor ramane gauri,urme adanci ,mai adanci decat ranile fizice. Parintii,prietenii adevarati,nu vorbesc de cunostintele alea care-s dragute cu tine doar pentru ca trebuie sau asteapta momentul sa atace,sunt aceia pe care-i ranim prin vorbe,fapte,priviri sau chiar si ganduri expuse. Adesea,suntem orbiti de conditia noastra umana si uitam sa ne bucuram de implinirile si reusitele lor. De ce?Doar pentru ca eu am azi o zi proasta sa nu zambesc pentru ca mama mea si-a facut analizele si-i sanatoasa? de ce sa nu las deoparte gandurile negre si sa fug in bratele prietenei mele , care -i indragostita si astazi a vorbit cu baiatul pe care-l place ? Pare penibil in aparenta,ahh... de parca lor le pasa cand sunt eu fericita,dar daca lor nu le pasa mie de ce sa nu-mi pese?Oamenii-mi hranesc cutia cu sentimente ,singura pot doar medita asupra lor si le pot clasifica ,astfel formand scara de valori cea mai importanta,scara persoanelor de pret din viata mea.

Un comentariu:

  1. "Persoanele apropiate,oamenii care ti-au dovedit de-a lungul timpului ca's capabili sa te iubeasca fara sa astepte vreo compensatie,sunt persoanele pe care ne e cel mai usor sa-i respingem si sa-i izgonim ori de cate ori simtim nevoia sa ne descarcam" cata dreptate ai!

    RăspundețiȘtergere