luni, 22 martie 2010

special people


E ciudat cum atractia de la primul contact vizual poate crea prietenii pe viata,sau cel putin a fost pana acum,sper ca se va mentine si in viitor.
Eram clasa a IIIa .Eu ,speriata si nedumerita,purtand clasica uniforma alb-albastru,iar ea o fetisoara dulce,doi ochi mari si expresivi cu o gura mica si o dantura ingrijita dar amuzanta in acelasi timp.Avea parul scurt si negru,foarte negru ,cu o silueta supla dar cu pometii proeminenti si cu doua gropite ,ce'mi pareau parca prea mari.Nu stiam prea multe,cert e ca mi'a intrat la suflet din primul moment.
Pe masura ce anii au trecut,am devenit tot mai apropiate,am plans impreuna ,ne'am certat si ne certam cam de 3 ori pe zi,dar nimic nu se compara cu portiile de ras de care avem parte cand suntem impreuna.
A...am fost mult prea subiectiva si am uitat sa mentionez despre cine spun atatea cuvinte frumoase,pe cine laud eu atat de tare..O cheama Alexandra ,cunoscuta sub apelativul Pitu,convietuim de aproximativ 7 ani ,iar circumstantele m'au facut s'o consider o persoana care pot spune ca mi'a marcat in mod pozitiv copilaria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu